نظر کاوی در بازاریابی

۱۰ کاربرد داده کاوی در بازاریابی | چطور
1/20/2018 · داده کاوی در بازاریابی به کسب و کارکارها کمک می کند فروش بیشتری داشته باشند، مشتریان خود را حفظ کنند و در جذب مشتریان بیشتر هم موفق باشند. در این مقاله ۱۰ راه معمول داده کاوی در بازاریابی را یاد میگیرید.
- 100%(6)
داده کاوی چیست و چه فایده ای دارد؟ - دانشگاه تهران دانشکده ...
داده کاوی کاربردهای مختلفی برای سازمان ها دارد و می تواند برای شرکت ها در زمینه های مهمی مثل بازاریابی و فروش بسیار راهگشا و مفید باشد.
دانلود مقاله مدیریت دانش مشتری در بازاریابی و مدیریت ...
مدیریت دانش و داده کاوی زمینه های علمی در حال تکامل هستند و در نتیجه در حال حاضر محققان و پژوهشگران با چالش های زیادی درباره بازاریابی مواجه اند.
عقیده کاوی، نظر کاوی و یا تحلیل احساسات
عقیده کاوی، نظر کاوی و یا تحلیل احساسات. عقاید و نظرات تقریباً مرکز همهی فعالیتهای انسان است، زیرا عقاید و نظرات دیگران بر روی رفتار افراد تأثیرگذار هستند.
۱۰ مزیت داده کاوی در رقابت ( قسمت دوم )
چه شما کمپین بازاریابی ایمیلی را اجرا میکنید یا استراتژی seo این روش کارا می باشد. یکی از بهترین موارد استفاده از داده کاوی طبقه بندی مشتریانتان میباشد که بسیار ساده است.
مقالات ISI داده کاوی : 357 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
داده کاوی، پایگاهها و مجموعههای حجیم دادهها را در پی کشف واستخراج دانش، مورد تحلیل و کند و کاوهای ماشینی (و نیمهماشینی) قرار میدهد.
دانلود مقاله : یک رویکرد مبتنی بر داده کاوی برای کانال ...
کشف دانش در پایگاه - داده کاوی - dt - قواعد القایی - شکایت کانال بازاریابی ... شرکت باید داده ها را به طور جدی تجزیه و تحلیل کند تا در بخش مورد نظر از مزیت رقابتی برخوردار باشد. ... شناسایی روندهای ...
سیستم های خبره و مهندسی دانش | داده کاوی در مدیریت ارتباط ...
توجه: از ارسال پيام هاي خصوصي در حالت لاگين براي نويسنده وبلاگ اجتناب نماييد. در صورتی که در فرم ارسال نظر، نام شما توسط سیستم شناسایی شده باشد(در حالت لاگین) نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد.
مقاله در مورد داده کاوی در پزشکی
چکیده در دنیای پزشکی امروز،دادههای مربوط به علائم بیماران مبتلا به بیماریهای گوناگون و نتایج روشهای کمکی برای تشخیص این بیماریها، بسیار وسیع و گسترده هستند، به طوری که معمولاً تحلیل و در نظر گرفتن همه جنبهی ...
بازاریابی ویروسی - مدیرپیشرو
بازاریابی ویروسی. بازاریابی ویروسی یک تکنیک است که در آن از شبکههای اجتماعی موجود برای ترفیع یک محصول یا خدمت استفاده میشود.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .