آدرس دهی IP

::." target="_blank" href="#">.::محل تبلیغات شما::.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آدرس دهی IP

آدرس دهی IP

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 44 آدرس دهی IP ( بخش اول ) بمنظور مديريت و اشکال زدائی شبکه های مبتنی بر پروتکل TCP/IP ، می بايست شناخت مناسبی نسبت به تمامی جنبه ها ی آدرس دهی IP وجود داشته باشد. يکی از مهمترين عمليات مديريتی در شبکه های مبتنی بر پروتکل TCP/IP ، نسبت دهی آدرس های IP مناسب و منحصربفرد به تمامی گره های موجود در شبکه است . با اينکه مفهوم نسبت دهی آدرس IP ، ساده بنظر می آيد ولی مکانيزم واقعی اختصاص آدرس IP موث ...


  • بررسی مفاهيم و ويژگی های آدرس دهی IP

    www.srco.ir/Articles/DocView.asp?ID=170

    آدرس دهی ip ( بخش اول ) بمنظور مديريت و اشکال زدائی شبکه های مبتنی بر پروتکل tcp/ip ، می بايست شناخت مناسبی نسبت به تمامی جنبه ها ی آدرس دهی ip وجود داشته باشد.

  • آموزش آدرس دهی IP در شبکه

    www.sarzamindownload.com/modules.php?name=Content&file=tags&op=tags...

    حالت دوم : اگر آدرس IP درخواست شده به صورت محلی ثبت نشده است (مثلا این آدرس متعلق به کامپیوتری در خارج شبکه سازمان شماست) ولی شخصی در سازمان شما اخیرا به همان آدرس IP رجوع کرده و به سایت نظیر آن ...

    • 5/5
      (139)
    • نشانی آی‌پی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

      https://fa.wikipedia.org/wiki/نشانی_پروتکل_اینترنت

      این روش نشانی‌دهی را ده‌دهی نقطه‌دار می‌نامند هر یک از چهار بخش را یک هشتایی (Octet) می‌گویند زیرا طول آن ۸ بیت (یا ۱ بایت) است و می‌تواند عددی از ۰ تا ۲۵۵ باشد. پس ۲ به توان ۳۲ آدرس مختلف داریم.

    • نکته :: آموزش آدرس دهی IP به سویچ سیسکو

      https://cisco.tosinso.com/tips/33/آموزش-آدرس-دهی-ip...

      در صورتیکه بخواهید به یک سویچ آدرس دهی کنید شما می بایست به vlan مورد نظرتان آدرس دهی کنید که در حالت اولیه تمامی پورت های سویچ به یک vlan به نام vlan 1 متصل شده اند و شما می بایست برای آدرس دهی به سویچ ...

    • آدرس دهی و مسیریابی IP - درس چهارم از دوره آموزشی CCNA ...

      https://www.itperfection.ir/unit/fundmentals-of-ipv4-addressing

      آدرس دهی و مسیریابی ip. تفاوت اصلی ip با سایر پروتکل های لایه اینترنت در این است که ip دارای یک سیستم مستقل و کارامد آدرس دهی می باشد.

    • دانلود udemy IP addressing and subnetting - آموزش آدرس دهی ...

      p30download.com/fa/entry/65900/181107-دانلود-udemy-ip...

      در دوره آموزشی udemy IP addressing and subnetting با مفاهیم آی پی آدرس ها و ساب نتینگ در شبکه آشنا می شوید. / one of the most intimidating but extremely important subjects on the CCENT/CCNA or ICND1 exam is subnetting.

    • کدنویسان | برنامه سازی شبکه با سی شارپ- ۳# پروتکل IP و ...

      https://www.codenevisan.com/2022-پروتکل-ip-و-کلاس-های...

      برنامه سازی شبکه با سی شارپ- 3# پروتکل ip و کلاس های آدرس دهی در شبکه های کامپیوتری مثل اینترنت میلیون ها ماشین فعالیت دارند و مسیریاب ها برای اینکه بداند که بسته ها مربوط به چه ماشینی هستند و باید به کدام ماشین تحویل داده ...

    • آدرس دهی IP - digitrain.ir

      www.digitrain.ir/.../network-training/item/98-01-ip-addressing

      هر آدرس IP دارای دو بخش می باشد، یک بخش را ID و بخش دیگر را Host می نامند. این دو بخش شدن آدرس IP به این دلیل است که یک بخش مشخص کننده تعداد آدرس IP در یک شبکه (Host) و بخش دیگر معرف یک خانواده (ID) می باشد.

    • آموزش آدرس دهی IP در شبکه - albaloo.net

      albaloo.net/fa/weblog/آموزش-آدرس-دهی-ip-در-شبکه

      حالت دوم : اگر آدرس IP درخواست شده به صورت محلی ثبت نشده است (مثلا این آدرس متعلق به کامپیوتری در خارج شبکه سازمان شماست) ولی شخصی در سازمان شما اخیرا به همان آدرس IP رجوع کرده و به سایت نظیر آن ...

    • کلاس های آیپی - آدرس دهی کلاس بندی شده

      https://netamooz.net/ip-classes

      در آدرس دهی از نوع کلاس بندی شده آدرس های آی پی به رنج و کلاس های a تا e تقسیم بندی می شوند . کلاس های آیپی به شرح زیر هستند کلاس a. در این کلاس آدرس های آی پی در رنج 1 تا 126 تقسیم بندی می شوند .




    • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      مطالب مرتبط
      بخش نظرات این مطلب
      آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
      بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
      پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
      شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
      نام
      آدرس ایمیل
      وب سایت/بلاگ
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

      آپلود عکس دلخواه: